Wednesday, April 16, 2014

Dll Errors မ်ားေျဖရွင္းရန္


ဒီတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စက္ေတြထဲမွာ ျဖစ္ျဖစ္ေနတက္တဲ႔ .DLL errors ေလးေတြအတြက္ ေျဖရွင္းရန္ လိုအပ္တဲ႔ Dll ဖိုင္ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္စုထားသေလာက္တင္ေပးပါ႔မယ္။ ေဆာင္ထားႏုိင္ရင္လည္း တန္ဖိုးရွိတဲ႔ ေကာင္ ေလးေတြပါပဲ။ ဖိုင္ဆိုဒ္ေတြကလည္း ဘယ္ေလာက္မွ မမ်ားပါဘူး။ နည္းနည္းေလးေတြပါပဲ။ ထည္႔ေပးထားတဲ႔ .Dll ဖိုင္ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔  C:\Windows\System32 ထဲကို ကူးထည္႔ေပးလိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျဖစ္ေနတဲ႔ Errors ေလးေတြကို ေျဖရွင္းေပးႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အမ်ဳိးအစားအလိုက္လိုခ်င္သူမ်ား အတြက္ကိုလည္း အမ်ဳိးအစားအလိုက္ခြဲထည္႔ေပး ထားပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္အမ်ဳိးအစားအလိုက္ ခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ မိမိတို႔ျဖစ္တဲ႔ Error အလိုက္ယူႏိုင္သလို အကုန္လံုးယူလို သူမ်ားအတြက္ လည္းအဆင္ေျပေအာင္ခြဲတင္ေပးလိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ Ifile.it မွာ ခြဲတင္ေပးထားသလို အကုန္လံုးကိုေဆာင္ထားလိုသူမ်ားအတြက္ သီးသန္႔တင္ေပးထားပါတယ္။

d3dx9 

အခုေအာက္ကေကာင္ေလးေတြကေတာ႔ d3dx10 အတြက္ပါ ။ 

ကဲဒီေလာက္ဆိုရင္ .Dll Errors ေလးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအတြက္ကို ေၾကာက္စရာမလိုေတာ႔ပါဘူး။ အခု အကုန္လံုးကို တစ္ခါတည္းယူလိုသူမ်ားအတြက္ ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment